• Dostawa

Kiedy otrzymasz zamówienie?

Odbiór osobisty - w celu umówienia się na odbiór paczki prosimy o telefon lub wysłanie wiadomości sms na numer: 732-777-090. Możesz również napisać do nas na Facebooku TUTAJ
KURIER INPOST - Jeżeli zamówienie zostanie zrealizowane do godziny 12.00 w dni robocze, wówczas paczka zostanie nadana tego samego dnia. Zamówienie zrealizowane po godzinie 12.00 zostaną nadane następnego dnia roboczego. 
PACZKOMATY, KIOSKI RUCHU - Zamówienia zrealizowane do godziny 16.00 w dni robocze zostaną nadane tego samego dnia roboczego. Zamówienia zrealizowane po godzinie 16.00 zostaną zrealizowane następnego dnia roboczego. 

Na to, kiedy otrzymasz zamówienie składają się różne czynniki. 

 Przewoźnik    Czas   dostawy  Maksymalny   czas   dostawy  Płatność
 Kurier Inpost  D+1  D+3  Przedpłata/Pobranie
 Paczkomaty         Inpost  D+1  D+3  Przedpłata
 Paczka w            RUCHu  D+3  D+5  Przedpłata
       
 D - dzień nadania paczki
 D+1 - dostawa następnego dnia roboczego 
 D+3 - dostawa 3 dni robocze później

Czas dostawy to czas od chwili wydania zapakowanej paczki kurierowi do dostarczenia jej Tobie.
Większość paczek dociera do naszych klientów następnego dnia roboczego(Kurier Inpost,Paczkomaty), ale zgodnie z regulaminem przewoźnika firma kurierska (Inpost,Paczkomaty) ma trzy dni robocze na dostarczenie przesyłki. 

Paczka w RUCHu - w 98% przesyłek dostarcza do 3 dni roboczych.Natomiast zgodnie z regulaminem ten przewoźnik ma maksymalnie 5 dni roboczych na dostarczenie przesyłki. 

Zwróć uwagę, że wskazujemy cały czas na dni robocze. Oznacza to, że weekendy oraz święta nie są liczone.

Pamiętaj, że czas dostawy zależy nie tylko od formy dostawy, ale również od formy płatności. W przypadku przedpłaty, paczkę przekażemy firmie kurierskiej dopiero po zaksięgowaniu płatności.

Powyższe informacje dotyczą zamówień realizowanych w kraju (tj. Rzeczpospolita Polska). Dla zamówień zagranicznych, czas dostawy jest ustalany indywidualnie, dlatego najlepiej skontaktować się z nami mailowo przed złożeniem zamówienia z dostawą do innego kraju.


Jakie opcje dostawy są dostępne?

Zrealizowane zamówienie wyślemy do Ciebie jedną z dostępnych metod - sam decydujesz, która opcja najbardziej Ci odpowiada. Na chwilę obecną dostępne są opcje:

- Odbiór w kiosku RUCHU (tylko przedpłata)
- Paczkomaty Inpost (tylko przedpłata)
- Kurier Inpost (przedpłata, opcja za pobraniem)
- Odbiór osobisty w Kole 

                

 

   

Koszty przesyłki oraz gabaryty

Koszt wysyłki jest zależny od wagi oraz gabarytów przesyłki. Ten koszt możesz sprawdzić w koszyku, gdy będziesz realizować zamówienie. Koszt wysyłki w zależności od parametrów waha się od 9,40 zł do 17,00 zł .

Gabaryty jednej paczki nie mogą przekrać 30 kg - dla kuriera Inpost; 25 kg - dla Paczkomatów oraz 20 kg dla Paczki w Ruchu. Jeżeli zamówienie będzie większe gabarytowo będziemy zmuszeni wysłać zamówienie w dwóch osobnych kartonach - jako dwie odrębne przesyłki. Wówczas będzie konieczna dopłata lub rozbicie zamówienia na dwa różne. Jednakże w przypadku zrealizowania zamówienia za przedpłatą w kwocie 300 zł - paczki zostaną wysłane za darmo - na nasz koszt. 

Pamiętaj, że koszt dostawy jest zawsze niższy przy przedpłacie, ponieważ za pobranie przewoźnicy zawsze doliczają dodatkową opłatę.

Cennik wysyłek dostępny na stronie nie obejmuje produktów wielkogabarytowych oraz wysyłek zagranicznych. W przypadku produktów wielkogabarytowych oraz wysyłek zagranicznych koszty wysyłki wyceniane są indywidualnie w zależności od gabarytu przesyłki oraz kraju docelowego. W przypadku zamówień zagranicznych przyjmujemy płatność - przelewem na konto lub SKY-PAY. Nie jest możliwa wysyłka zagraniczna za pobraniem.

 

DARMOWA DOSTAWA

Pragnąc docenić twoje wsparcie dla naszego sklepu mamy dla Ciebie niespodziankę. Jeżeli wartość zamówienia przekroczy kwotę 300,00 zł a płatność zostanie zrealizowana jako przedpłata wówczas paczkę wysyłamy na nasz koszt ! Dostawa odbywa się Kurierem Inpost i jest zupełnie za darmo. 

 

Monitorowanie przesyłki

Każda przesyłka kurierska otrzymuje swój numer, który pozwoli Ci na stronie wybranego przez Ciebie kuriera monitorować co dzieje się z paczką. Po przekazaniu paczek kurierowi wysyłamy do Ciebie numer Twojej przesyłki, czyli numer listu przewozowego.

 

Ważne informacje dotyczące odbioru paczki

Pamiętaj sprawdzić paczkę przy kurierze i spisać protokół szkody, jeżeli coś budzi Twoje wątpliwości. Jeżeli bez rozpakowania, paczka budzi Twoje wątpliwości, np. z powodu zewnętrznych uszkodzeń lub dźwięku swobodnie poruszających się/ potłuczonych przedmiotów masz prawo odmówić przyjęcia paczki. Koniecznie spisz wtedy protokół z kurierem. Jeżeli kurier nie chce spisywać dokumentu lub zaczekać na jej rozpakowanie przypomnij mu, że jego obowiązkiem będzie przyjazd w terminie 7 dni, w celu spisania protokołu. Pomocna może okazać się znajomość imienia i nazwiska kuriera.

Zwracamy Państwu uwagę na skrupulatność, ponieważ niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na Państwa z chwilą jego wydania. Za wydanie towaru uważa się jego powierzenie przez FRUPO.pl (RESOO Sp. z o.o.) przewoźnikowi.

W przypadku jakichkolwiek problemów niezwłocznie kontaktuj się z nami (w najszybszym możliwym terminie, czyli np. jeżeli problem wystąpił w piątek po godz. 17.00., kiedy nasza obsługa nie była już dostępna, możesz spokojnie zaczekać do poniedziałku lub wysłać nam mail zaraz po zdarzeniu.)!

Uwaga! Uwierzytelnij szkodę w formie zdjęć. Pomocne może okazać się każde zdjęcie, dlatego oprócz sporządzenia protokołu szkody zadbaj o odpowiednie udokumentowanie problemu.

Bez protokołu szkody nie mamy możliwości wyciągnięcia konsekwencji związanych z niewłaściwym transportem, dlatego reklamacje mogą zostać rozpatrzone negatywnie.

Uwaga! W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia paczki Klient zostanie obarczony kosztami związanymi z odmową przyjęcia paczki, jakie poniesie firma RESOO Sp. z o.o. z siedzibą w Kole. 

 

Dodatkowe opcje

Jeżeli interesują Cię niestandardowe opcje, napisz do nas, a my sprawdzimy, czy uda nam się zrealizować Twoją prośbę.